Įmonės Registracijos (Buveinės) Adreso Keitimas

Reikalinga, kai pasikeičia įmonės registracijos (buveinės) adresas, kuris yra viešai publikuojamas Registrų centre ir įmonių rekvizitų portaluose. Paslauga atliekama nuotoliniu būdu, užtikrinant greitą ir patogų procesą.

Trukmė – vos per 1-3 darbo dienas.

Galutinė Paslaugos Kaina – nuo 100 € (visi Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti)

Kodėl Svarbu Atnaujinti Adresą?

Pasikeitus įmonės buveinės adresui, būtina atnaujinti šią informaciją Registrų centre ir įmonių rekvizitų portaluose, kad įmonės duomenys būtų tikslūs ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus. Mūsų paslauga užtikrins, kad šis procesas būtų sklandus ir efektyvus, suteikiant Jums ramybę ir sutaupant laiko.

Reikalinga informacija ir dokumentai:

  1. Veikiantis mobilus parašas:

    • Įmonės direktorius ir kiti susiję asmenys turi turėti galiojantį mobilųjį parašą. Rekomenduojame jį išsiimti iš anksto, kad sutaupytumėte laiko. Mobilusis el. parašas yra patogiausias ir paprasčiausias būdas tvarkyti elektroninius dokumentus.
  2. Naujo buveinės adreso duomenys:

    • Reikės pateikti visą informaciją apie naują įmonės registracijos adresą.
  3. Patalpų savininkų sutikimai:

    • Jei registracijos adresas yra trečiųjų šalių patalpose, reikės patalpų savininkų sutikimo, jiems taip pat reikia turėti mobilius el. parašus.

Procesas:

  1. Susisiekimas:

    • Kreipiatės į mus ir apmokate išankstinę sąskaitą.
  2. Dokumentų pateikimas:

    • Mes paprašysime atsiųsti visus reikalingus duomenis ir dokumentus.
  3. Paruošimas ir pateikimas:

    • Gavę jūsų informaciją, paruošime dokumentus ir atsiųsime juos pasirašymui. Susiderinę patogų laiką telefonu, pateiksime atnaujintus duomenis apie įmonės registracijos adresą Registrų centrui.

Atsiliepimai

Mūsų paslaugų privalumai

Universalus Pasiekiamumas

Pasinaudokite mūsų paslaugomis bet kurioje Lietuvos vietoje nuotoliniu būdu, išvengdami kelionių ir taupydami laiką, arba įprastiniu susitikimu - Kaune.

Sklandus Duomenų Perdavimas

Perduokite mums dokumentus kaip Jums patogiausia – el. paštu ar fiziškai. Mes pasirūpinsime visais formalumais, kad procesas būtų kuo paprastesnis.

Greitis ir Efektyvumas

Telefono skambučiai – nedelsiant, el. pašto atsakymai – per kelias valandas arba vėliausiai per vieną darbo dieną. Jūsų klausimai neliks be atsakymo.

Įvairialypė Patirtis

Daugelio metų patirtis ir gilios žinios įvairiose srityse: verslo, teisės, apskaitos, IT, darbo santykių, sutarčių ir intelektinės nuosavybės. Jūsų verslas – mūsų specializacija.

Aukščiausio Lygio Konsultacijos

Siūlome profesionalias teisines, apskaitos, IT ir verslo valdymo konsultacijas, pritaikytas tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims.

Proaktyvūs Patarimai ir Priminimai

Nuolat stebime rinkos pokyčius ir informuojame Jus apie svarbias naujienas bei galimybes, kad galėtumėte prisitaikyti ir išnaudoti naujoves.

Kokybės Užtikrinimas

Mes garantuojame nepriekaištingą atliktų darbų kokybę ir profesionalumą, kuriais galite pasitikėti.

Absoliutus Konfidencialumas

Jūsų duomenys yra saugūs su mumis – užtikriname visišką konfidencialumą ir duomenų apsaugą.

Lanksti ir Skaidri Kaina

Mokate tik už tai, kuo naudojatės. Mūsų kainodara yra aiški ir pritaikyta Jūsų poreikiams. Mūsų sutartys – neterminuotos ir lengvai nutraukiamos, kad visada jaustumėtės laisvai.