Pavadinimo Keitimas
Paslauga yra reikalinga tada, kai įmonė planuoja keisti savo juridinio asmens pavadinimą. To gali prireikti dėl įvairių priežasčių, įskaitant strateginius pokyčius ar rinkos poreikius. Pavadinimo keitimas yra svarbus žingsnis, kuris atliekamas siekiant atnaujinti įmonės veiklos įvaizdį ar prisitaikyti prie naujų verslo galimybių. Paslauga teikiama nuotoliniu būdu, užtikrinant patogumą ir efektyvumą. Vos per 3 – 5 d. d.
Galutinė Paslaugos Kaina – 150 € (visi Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti)

Keičiasi juridinio asmens pavadinimas?
Sprendimą dėl įmonės pavadinimo keitimo priima įmonės dalyvių susirinkimas – Uždarosios akcinės bendrovės (UAB) akcininkų susirinkimas arba vienintelis akcininkas ar Mažosios bendrijos (MB) narių susirinkimas arba vienintelis narys. Įmonė, prieš pakeisdama pavadinimą, privalo apie tai paskelbti viešai Registrų centro Informaciniame leidinyje arba pranešti kiekvienam juridinio asmens kreditoriui raštu. Norint pakeisti juridinio asmens pavadinimą, turi būti pakeisti ir Registrų centre įregistruoti įmonės įstatai ar nuostatai.
Reikalinga informacija ir dokumentai:
- Veikiantis mobilus parašas:
- Įmonės direktorius turi turėti veikiantį mobilųjį parašą. Mobilaus el. parašo reikės iš karto, todėl jį rekomenduojame išsiimti prieš užsakant paslaugas pas mus ir taip sutaupyti laiko. Mobilus el. parašas yra patogiausias ir paprasčiausias būdas turėti el. parašą, kuris sutaupo daug laiko.
2. Elektroniniai parašai:
- Įmonės dalyviai – akcininkai ar nariai, turi turėti mobilius parašus.
3. Nauji išrašai:
- Naujo JADIS išrašo apie įmonės dalyvius (atnaujinus duomenis).
- Naujo JANGIS išrašo apie esamus įmonės naudos gavėjus (atnaujinus duomenis).
4. Informacija apie naują pavadinimą:
- Informacijos apie naują pavadinimą, kurį norite priskirti įmonei.
Procesas:
- Susisiekimas:
- Kreipkitės į mus, mes Jums atsiųsime išankstinę sąskaitą.
2. Dokumentų pateikimas:
- Mes paprašysime atsiųsti reikalingus duomenis ir dokumentus.
3. Pavadinimo patikrinimas ir rezervacija:
- Patikrinsime naują pavadinimą Registrų centre ir prekių ženklų registruose.
- Laikinai rezervuosime naują pavadinimą.
4. Dokumentų paruošimas ir siuntimas:
- Paruošime bei atsiųsime pavadinimo keitimo reikalingus dokumentus.
5. Duomenų pateikimas Registrų centrui:
- Susisieksime telefonu Jums patogiu metu ir nuotoliniu būdu pateiksime duomenis apie įstatų ar nuostatų pakeitimus.
- Viešai paskelbsime apie pavadinimo keitimą Registrų centro elektroniniame leidinyje
- Užsakysime naują Elektroninio sertifikuoto išrašą (ESI).