Įmonės pertvarkymas MB -> UAB; UAB -> MB; IĮ -> MB
Pertvarkymas iš MB į UAB, iš UAB į MB, IĮ į MB ir t.t. Ši paslauga reikalinga, kai įmonė nori pakeisti savo juridinę formą, pvz., iš MB į UAB arba atvirkščiai. To gali prireikti dėl verslo plėtros, tarptautinės veiklos ar teisinių reikalavimų atitikimo, investicijų pritraukimo. Reikės vieną kartą nuvykti pas notarą ir į Registrų centrą, visa kita bus atliekama nuotoliniu būdu vos per dvi savaites!
Mūsų Paslaugos Kaina – 300 € + Notaro mokesčiai (pirminiai Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti)

Norite Pertvarkyti juridinį asmenį?
Sprendimą dėl įmonės pertvarkymo priima įmonės dalyvių susirinkimas – Uždarosios akcinės bendrovės (UAB) akcininkų susirinkimas arba vienintelis akcininkas ar Mažosios bendrijos (MB) narių susirinkimas arba vienintelis narys. Po pertvarkymo veikiančiam juridiniam asmeniui atitenka visos pertvarkytos įmonės teisės ir pareigos. Pertvarkymas laikomas baigtu tik įregistravus įmonės, kuri veiks po pertvarkymo, steigimo dokumentus Juridinių asmenų registre. Pertvarkant MB į UAB turi būti suformuotas bent minimalus 1000 € įstatinis kapitalas.
Reikalinga informacija ir dokumentai:
Veikiantis mobilusis parašas: Įmonės direktorius ir Įmonės dalyviai – akcininkai ar nariai, privalo turėti galiojantį mobilųjį parašą. Rekomenduojame jį išsiimti iš anksto, kad sutaupytumėte laiko. Mobilusis el. parašas yra patogus ir efektyvus būdas tvarkyti dokumentus.
Naujas JADIS išrašas: Po pertvarkymo atnaujinami duomenys apie įmonės dalyvius.
Naujas JANGIS išrašas: Po pertvarkymo atnaujinami duomenys apie naujus įmonės naudos gavėjus.
Naujas įmonės ESI: Po pertvarkymo atnaujinami duomenys elektroninio sertifikuoto išrašo forma.
Informacija apie įstatinį kapitalą ar nario įnašą.
Vienkartinis vizitas pas notarą ir į Registrų centrą.
Procesas:
Susisiekimas: Susisiekite su mumis, mes Jums atsiųsime išankstinę sąskaitą apmokėjimui.
Reikalingi duomenys ir dokumentai: Mes paprašysime Jūsų atsiųsti reikiamus duomenis ir dokumentus.
Dokumentų paruošimas: Paruošime visus pertvarkymui reikalingus dokumentus, įskaitant sprendimą dėl įmonės pertvarkymo ir naujus įmonės įstatus ar nuostatus, informacinį pranešimą kreditoriams.
Suderinimas su notaru: Suderinsime su notaru Jūsų mieste Jums patogią būsimo sandorio datą.
Registracija Registrų centre: Susisieksime su Jumis ir įregistruosime įmonės statusą „Pertvarkoma“ Registrų centre, viešai paskelbdami apie pertvarkymą Registrų centro elektroniniame leidinyje.
Konsultacijos ir dokumentų pateikimas notarui: Nemokamai konsultuojame Jus viso pertvarkymo proceso metu ir pateikiame notarui visus reikalingus dokumentus.
Dokumentų pasirašymas ir pristatymas Registrų centrui: Jums patogiu metu reikės atvykti pas notarą, pasirašyti dokumentus ir juos reikės prisatyti Registrų centrui.