Elektroninio Sertifikuoto Išrašo (ESI) Užsakymas

Šiuolaikiškas įmonės pažymėjimas – Elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI) – yra būtinas visoms veiklą vykdančioms įmonėms. Jei Jūsų įmonė veikia jau ilgą laiką arba pasikeitė jos duomenys, gali prireikti naujo ESI, nes senasis nebegalioja. Šią paslaugą teikiame nuotoliniu būdu, kad Jums būtų patogu ir paprasta.

Paslaugos Kaina – 20 € 

Reikalinga informacija ir dokumentai

Mobilaus parašo svarba:

  • Visi įmonės steigėjai ir direktorius privalo turėti veikiantį mobilų parašą. Kadangi mobilaus el. parašo reikės iš karto, rekomenduojame jį išsiimti dar prieš užsakant mūsų paslaugas – tai leis sutaupyti laiko ir sklandžiai pradėti procesą. Mobilus el. parašas yra pats patogiausias ir greičiausias būdas naudoti el. parašą.

Reikalingi išrašai:

  • JADIS išrašas apie įmonės dalyvius: Jei šio išrašo neturite, galime jį užpildyti ir išimti už papildomą mokestį.
  • JANGIS išrašas apie įmonės naudos gavėjus: Jei šio išrašo neturite, galime jį užpildyti ir išimti už papildomą mokestį.

Procesas

  1. Susisiekimas:

    • Susisiekiate su mumis ir apmokate išankstinę sąskaitą.
    • Mes paprašysime Jūsų atsiųsti reikalingus duomenis ir dokumentus.

  2. Duomenų pateikimas:

    • Gavę Jūsų informaciją, susideriname Jums patogų laiką.
    • Nuotoliniu būdu pateikiame prašymą išduoti naują ESI.

  3. ESI gavimas:

    • Naują Elektroninį sertifikuotą išrašą (ESI) gausite tiesiai iš Registrų centro el. paštu.

Kas yra ESI?

Elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI) – tai elektroninis įmonės pažymėjimas, kuriame atsispindi svarbiausia aktuali informacija apie įmonę: pavadinimas, kodas, buveinė, veiklos tikslai, vadovas ir kt. Šis pažymėjimas yra saugus, nes pagal ESI prieigos raktą bet kuri trečioji šalis Registrų centro tinklalapyje gali pasitikrinti įmonės duomenų autentiškumą.

Registrų centre pasikeitus bet kokiems įmonės duomenims, nurodytiems ESI (pvz., įmonės adresui, pavadinimui, direktoriui ir pan.), ESI ir jo prieigos raktas tampa negaliojančiais. Tokiu atveju, Registrų centrui reikia pateikti prašymą išduoti naują ESI ir prieigos raktą.

Atsiliepimai

Mūsų paslaugų privalumai

Universalus Pasiekiamumas

Pasinaudokite mūsų paslaugomis bet kurioje Lietuvos vietoje nuotoliniu būdu, išvengdami kelionių ir taupydami laiką, arba įprastiniu susitikimu - Kaune.

Sklandus Duomenų Perdavimas

Perduokite mums dokumentus kaip Jums patogiausia – el. paštu ar fiziškai. Mes pasirūpinsime visais formalumais, kad procesas būtų kuo paprastesnis.

Greitis ir Efektyvumas

Telefono skambučiai – nedelsiant, el. pašto atsakymai – per kelias valandas arba vėliausiai per vieną darbo dieną. Jūsų klausimai neliks be atsakymo.

Įvairialypė Patirtis

Daugelio metų patirtis ir gilios žinios įvairiose srityse: verslo, teisės, apskaitos, IT, darbo santykių, sutarčių ir intelektinės nuosavybės. Jūsų verslas – mūsų specializacija.

Aukščiausio Lygio Konsultacijos

Siūlome profesionalias teisines, apskaitos, IT ir verslo valdymo konsultacijas, pritaikytas tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims.

Proaktyvūs Patarimai ir Priminimai

Nuolat stebime rinkos pokyčius ir informuojame Jus apie svarbias naujienas bei galimybes, kad galėtumėte prisitaikyti ir išnaudoti naujoves.

Kokybės Užtikrinimas

Mes garantuojame nepriekaištingą atliktų darbų kokybę ir profesionalumą, kuriais galite pasitikėti.

Absoliutus Konfidencialumas

Jūsų duomenys yra saugūs su mumis – užtikriname visišką konfidencialumą ir duomenų apsaugą.

Lanksti ir Skaidri Kaina

Mokate tik už tai, kuo naudojatės. Mūsų kainodara yra aiški ir pritaikyta Jūsų poreikiams. Mūsų sutartys – neterminuotos ir lengvai nutraukiamos, kad visada jaustumėtės laisvai.