Buhalterinė apskaita
Mūsų buhalterinių paslaugų partnerių įmonės siūlo kompleksines buhalterinės apskaitos ir mokesčių konsultavimo paslaugas mažoms ir vidutinėms įmonėms. Dirbama su MB, UAB formų juridiniais asmenimis. Suteikiama pateiktų duomenų konfidencialumo garantija, individualus dėmesys ir nuoširdus įsitraukimas į kiekvieną kliento situaciją.
Mažosioms Bendrijoms – Nuo 35 Eur
Uždarosioms Akcinėms Bendrovėms – Nuo 60 Eur

MB apskaita
Kas įeina į startinį 35 € mokestį?
*Įmonei, ne PVM mokėtojai, į šią suma įeina:
- Sąskaitų kiekis – 1;
- Bankų operacijų kiekis – 2;
- Pirminių raštvedybos įsakymų paketas;
- Nemokama bankų integracija;
- Sąskaitų faktūrų klientams išrašymas programoje;
- Finansinių metų uždarymas be papildomo mokesčio;
- Neterminuota sutartis;
- Nemokama valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį.
UAB / Všį apskaita
Kas įeina į startinį 60 € mokestį?
*Įmonei, ne PVM mokėtojai, į šią suma įeina:
- Sąskaitų kiekis – 1;
- Bankų operacijų kiekis – 5;
- Darbuotojų skaičius – 1;
- Pirminių raštvedybos įsakymų paketas;
- Nemokama bankų integracija;
- Sąskaitų faktūrų klientams išrašymas programoje;
- Finansinių metų uždarymas be papildomo mokesčio;
- Neterminuota sutartis;
- Nemokama valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį;
- Darbo užmokesčio rinkinio pavedimų paruošimas ir įkėlimas į banką: Atlyginimai, mokesčiai VMI ir Sodrai.
Ko reikės iš Jūsų?
Įmonės direktorius privalo turėti veikiantį mobilųjį parašą. Jei dar neturite, galite jį lengvai gauti bet kuriame mobiliojo ryšio tiekėjo salone su asmens dokumentu, net jei nesate abonentas. Mobiliojo el. parašo prireiks iš karto, todėl rekomenduojame jį įsigyti prieš užsakant paslaugą, taip sutaupysime Jums ir mums brangų laiką. Mobilusis el. parašas yra patogiausias ir greičiausias būdas turėti el. parašą.
Teikiamos paslaugos
Dirbama su UAB, MB. Partneriai sutartiniais įsipareigojimais užtikrina Jūsų įmonės duomenų konfidencialumą, individualų dėmesį ir nuoširdų įsitraukimą į kiekvieno kliento situaciją. Siekiama ilgalaikio ir sklandaus bendradarbiavimo, visada atsižvelgiama į klientų poreikius, išlaikomas profesionalumas ir užtikrinami greiti bei tikslūs atsakymai į užklausas.
Buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina priklauso nuo:
1. Darbuotojų skaičiaus;
2. Pateiktų dokumentų skaičiaus;
3. Darbų apimties.
Paslaugų kaina su kiekvienu klientu derinama individualiai. Labai svarbu įvertinti kiekvienos konkrečios įmonės darbų apimtį, kokias funkcijas įmonės vadovas norės perduoti buhalteriją tvarkančiai įmonei bei kiek dokumentų per mėnesį įmonė generuoja.