MB įnašo didinimas

Ši paslauga yra būtina, kai reikia padidinti mažosios bendrijos (MB) įnašą, kuris yra atitikmuo UAB įstatiniam kapitalui. Dažniausiai šią paslaugą renkasi įmonės, norėdamos gauti transporto licenciją arba pakeisti MB nariams išmokamos pelno dalies proporciją. Procedūra atliekama nuotoliniu būdu, užtikrinant greitą ir patogų procesą.

Trukmė – vos per 1-3 darbo dienas.

Galutinė Paslaugos Kaina – 130 € (visi Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti)

Keičiasi MB Įnašas?

  • Sprendimą dėl MB įnašo didinimo priima narių susirinkimas arba vienintelis MB narys. MB įnašas laikomas padidintu tik tada, kai pakeitimai yra įregistruoti juridinių asmenų registre.

  • Mūsų paslaugos padeda užtikrinti sklandų ir efektyvų procesą, leidžiantį jums greitai ir patogiai atnaujinti MB įnašo dydžius bei kitus svarbius įmonės duomenis.

Reikalinga informacija ir dokumentai:

  1. Veikiantis mobilus parašas:

    • Įmonės direktorius privalo turėti galiojantį mobilųjį parašą. Mobiliojo el. parašo reikės iš karto, todėl rekomenduojame jį išsiimti prieš užsakant paslaugas pas mus, kad sutaupytumėte laiko. Tai patogiausias ir paprasčiausias būdas turėti el. parašą, kuris padeda efektyviai tvarkyti dokumentus.

  2. Elektroniniai parašai:

    • Įmonės dalyviai (nariai) turi turėti elektroninius parašus. Tinka ir SMART-ID.

  3. Nauji išrašai:

    • Naujo JADIS išrašo apie įmonės dalyvius (po duomenų atnaujinimo).
    • Naujo JANGIS išrašo apie esamus įmonės naudos gavėjus (po duomenų atnaujinimo).

  4. Pakeitimų informacija:

    • Informacijos apie numatomų pakeitimų pobūdį.

Procesas:

  1. Susisiekimas:

    • Kreipiatės į mus ir apmokate išankstinę sąskaitą.

  2. Dokumentų pateikimas:

    • Mes paprašysime atsiųsti reikalingus duomenis ir dokumentus.

  3. Dokumentų paruošimas ir pasirašymas:

    • Gavę jūsų informaciją, paruošime dokumentus ir atsiųsime juos pasirašymui.

  4. Duomenų pateikimas:

    • Susisieksime su jumis telefonu ir, susiderinę patogų laiką, nuotoliniu būdu pateiksime duomenis apie MB narių įnašų dydžių pasikeitimus Registrų centrui.

Atsiliepimai

Mūsų paslaugų privalumai

Universalus Pasiekiamumas

Pasinaudokite mūsų paslaugomis bet kurioje Lietuvos vietoje nuotoliniu būdu, išvengdami kelionių ir taupydami laiką, arba įprastiniu susitikimu - Kaune.

Sklandus Duomenų Perdavimas

Perduokite mums dokumentus kaip Jums patogiausia – el. paštu ar fiziškai. Mes pasirūpinsime visais formalumais, kad procesas būtų kuo paprastesnis.

Greitis ir Efektyvumas

Telefono skambučiai – nedelsiant, el. pašto atsakymai – per kelias valandas arba vėliausiai per vieną darbo dieną. Jūsų klausimai neliks be atsakymo.

Įvairialypė Patirtis

Daugelio metų patirtis ir gilios žinios įvairiose srityse: verslo, teisės, apskaitos, IT, darbo santykių, sutarčių ir intelektinės nuosavybės. Jūsų verslas – mūsų specializacija.

Aukščiausio Lygio Konsultacijos

Siūlome profesionalias teisines, apskaitos, IT ir verslo valdymo konsultacijas, pritaikytas tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims.

Proaktyvūs Patarimai ir Priminimai

Nuolat stebime rinkos pokyčius ir informuojame Jus apie svarbias naujienas bei galimybes, kad galėtumėte prisitaikyti ir išnaudoti naujoves.

Kokybės Užtikrinimas

Mes garantuojame nepriekaištingą atliktų darbų kokybę ir profesionalumą, kuriais galite pasitikėti.

Absoliutus Konfidencialumas

Jūsų duomenys yra saugūs su mumis – užtikriname visišką konfidencialumą ir duomenų apsaugą.

Lanksti ir Skaidri Kaina

Mokate tik už tai, kuo naudojatės. Mūsų kainodara yra aiški ir pritaikyta Jūsų poreikiams. Mūsų sutartys – neterminuotos ir lengvai nutraukiamos, kad visada jaustumėtės laisvai.