Įmonės Direktoriaus ar Atstovo Duomenų Keitimas

Reikalinga, kai norima atnaujinti duomenis apie įmonės direktorių arba atstovą Registrų centre. Ši paslauga atliekama nuotoliniu būdu, užtikrinant greitą ir patogų procesą.

Trukmė – vos per 1-3 darbo dienas.

Galutinė Kaina –  100 € (visi Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti)

Kodėl Svarbu Atnaujinti Duomenis?

Pasikeitus įmonės direktoriui ar atstovui, svarbu atnaujinti šiuos duomenis Registrų centre, kad įmonės veikla būtų teisėta ir atitiktų visus reikalavimus. Mūsų paslauga užtikrins, kad šis procesas būtų sklandus ir efektyvus, suteikiant Jums ramybę ir sutaupant laiko.

Reikalinga informacija ir dokumentai:

  1. Veikiantis mobilus parašas:

    • Įmonės direktorius ir akcininkai turi turėti galiojantį mobilųjį parašą. Rekomenduojame jį išsiimti iš anksto, kad sutaupytumėte laiko. Mobilusis el. parašas yra patogiausias ir paprasčiausias būdas turėti reikalingą parašą elektroniniams dokumentams.
  2. JADIS ir naujo direktoriaus ar atstovo duomenys:

    • Reikės pateikti visą reikalingą informaciją apie naują direktorių ar atstovą, įmonės JADIS išrašą.
  3. Reikės užsakyti naują ESI išrašą:

    • Atlikus direktoriaus ar atstovo pasikeitimus, būtina gauti naują ESI išrašą apie pasikeitusį įmonės vadovą. Šį dokumentą reikės pateikti bankui ir/ar kt. institucijoms.

Procesas:

  1. Susisiekimas:

    • Kreipkitės į mus, mes Jums atsiųsime išankstinę sąskaitą apmokėjimui.
  2. Dokumentų pateikimas:

    • Mes paprašysime Jūsų atsiųsti visus reikalingus duomenis ir dokumentus.
  3. Paruošimas ir pateikimas:

    • Gavę informaciją iš Jūsų, paruošime dokumentus ir atsiųsime juos pasirašymui. Susiderinę patogų laiką telefonu, pateiksime atnaujintus duomenis apie įmonės direktorių ar atstovą Registrų centrui.

Atsiliepimai

Mūsų paslaugų privalumai

Universalus Pasiekiamumas

Pasinaudokite mūsų paslaugomis bet kurioje Lietuvos vietoje nuotoliniu būdu, išvengdami kelionių ir taupydami laiką, arba įprastiniu susitikimu - Kaune.

Sklandus Duomenų Perdavimas

Perduokite mums dokumentus kaip Jums patogiausia – el. paštu ar fiziškai. Mes pasirūpinsime visais formalumais, kad procesas būtų kuo paprastesnis.

Greitis ir Efektyvumas

Telefono skambučiai – nedelsiant, el. pašto atsakymai – per kelias valandas arba vėliausiai per vieną darbo dieną. Jūsų klausimai neliks be atsakymo.

Įvairialypė Patirtis

Daugelio metų patirtis ir gilios žinios įvairiose srityse: verslo, teisės, apskaitos, IT, darbo santykių, sutarčių ir intelektinės nuosavybės. Jūsų verslas – mūsų specializacija.

Aukščiausio Lygio Konsultacijos

Siūlome profesionalias teisines, apskaitos, IT ir verslo valdymo konsultacijas, pritaikytas tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims.

Proaktyvūs Patarimai ir Priminimai

Nuolat stebime rinkos pokyčius ir informuojame Jus apie svarbias naujienas bei galimybes, kad galėtumėte prisitaikyti ir išnaudoti naujoves.

Kokybės Užtikrinimas

Mes garantuojame nepriekaištingą atliktų darbų kokybę ir profesionalumą, kuriais galite pasitikėti.

Absoliutus Konfidencialumas

Jūsų duomenys yra saugūs su mumis – užtikriname visišką konfidencialumą ir duomenų apsaugą.

Lanksti ir Skaidri Kaina

Mokate tik už tai, kuo naudojatės. Mūsų kainodara yra aiški ir pritaikyta Jūsų poreikiams. Mūsų sutartys – neterminuotos ir lengvai nutraukiamos, kad visada jaustumėtės laisvai.